TO ME YOU'LL BE FOREVER SACRED

(Hur färgen är egentligen)
Har inte så mycket att skriva, bara att jag är sjuk, har gått och fått halsfluss igen, riktigt jobbigt! Men gör de bästa utav det.
Även fast jag är sjuk, så tog jag mig till skolan igår för att titta på triaden mellan Stagg,Kagg och Jenny, gick ju inte så bra som man hade hoppats för Stagg, men vi kom iallafall inte sist.
Efter triaden så gick jag in till stan med några fina vänner och åt lite thai mat. Var inte så speciellt gott.. Mat smakar inget vidare när man är sjuk.
Sen efter de, gick jag och Elin till bikbok där jag hittade lite saker, 2 par shorts och en kjol. 50% på hela butiken så man sparande in någon 100 lapp, alltid bra det. 
Träffade sen Matilda och Hampus och hängde med dom, dom är allt bra dom 2, knasbollar. 
Tog bussen hem runt halv 7 tiden med Hampus, var helt slut sen när jag satt på bussen, märkte verkligen att jag inte mår bra. Höll på att somna när Hampus gick av, haha. Tur att man vaknade till sen när man skulle gå av. 
Förutom de jag fick med mig från bikbok fick jag med mig 2 nya klockor, har letat länge efter en nya klocka som är enkel men snygg och nu hittade jag 2 st, haha. Kanoners! Hann också att springa in på Make up store där fick jag med mig en ny ögonbryns penna och en vässare till den.
Jag fick ihop en liten text ändå, en applåd till han/hon som orkade läsa min onödiga fakta, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback