JUST HANGING WITH MY GUYS

Igår tog jag mig friheten att åka till ljholm för att spela lite fotboll med några kompisar. Jag kände att jag inte kunde ligga i mitt rum hela dagen och kvällen så de blev som de blev. Hade riktigt roligt, har inte skrattat så mycket på ett tag, kan jag lova! Dock så tog allt lekande och skrikande väldigt hårt på mig, så nu har jag knappast någon röst kvar, haha. Låter som en gammal tant. Tur som är så har min halsfluss nästan försvunnit helt och de är underbart. Så i morgon blir de nog skola för min del.
Vad gjorde vi mer igår? Jo, vi grillade lite, Eller de var mesta dels bara Hampus och Ludvig som grillade, haha. Sen runt 11-12 så stack alla hem till Kevin för lite film tittade, Troja blev det. Ingen orkade kolla på hela filmen så vi alla tog oss en liten tur i ljholm. Runt 2-3 tiden så bestämde jag och August att vi skulle ta våra moppar och köra hem, var helt slut. Nehe, nu ska jag ta mig en liten tupplur innan jag går och duschar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback