PUDER ROSA

Köpte även en svart tshirt, men såg nu när jag kom hem att hon gav mig fel tröja. hade lagt undan en likadan som den vita, men fick någon helt annan... Får åka in och byta den någon dag. Skit också, men kan inte göra något åt det.

Var i skolan idag, men bara under nationella sen tog jag bussen hem. Har ett ord om det, skit. Haha. Jag tyckte att det var lite svårt faktist. Under hörförstålelsen iallafall. Allt gick så himla fort och så stammade dom när dom pratade, riktigt irriterande. Fast de löser sig säkert. Svarade på alla frågor och de är ju bra de :) 
Nu tar jag långhelg, UNDERBART. Nu måste jag också gå och ta med medicin som jag hela tiden glömmer att ta.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jättefina saker! jättebra blogg oxå! kolla in våran om du vill har frågestund :)

2012-05-17 @ 17:01:21
URL: http://alvamila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback